2 april: Dutch Masters of Motocross

Wie volgen Kay de Wolff, Mikkel Haarup, Thomas Kjer Olsen en Jeffrey Herlings op? In 2017 wisten deze mannen de titels te veroveren. In 2018 zal er weer flink gestreden gaan worden op de baan, waarbij het publiek getrakteerd wordt op mooie en spectaculaire duels! Met de Dutch Masters of Motocross heeft de KNMV een zeer succesvol concept opgezet, waarbij er een ijzersterk deelnemersveld aangetrokken wordt, mede door de enorme prijzenpot die de rijders kunnen verdienen.

Het grote aantal WK- en EK rijders dragen er aan bij dat het niveau flink is gestegen en de wedstrijd zeer aantrekkelijk zijn geworden voor het publiek.

Entree:
Volwassenen: 20 euro
12 tot en met 17 jaar: 10 euro
Tot en met 11 jaar: Gratis

Openingstijden secretariaat:
Zondag van 12:00 uur tot en met 22:00 uur
Maandag 06:30 uur tot en met 16:00 uur

U heeft de mogelijkheid om te overnachten op de paddock of camping. Stroom en sanitaire voorzieningen zijn aanwezig!
De kosten voor het overnachten bedragen 10 euro per voertuig (te voldoen bij het secretariaat).

PIN beschikbaar