Welkom 2024

Welkom op de website van Stichting Circuit Oldebroek

Op onze website treft u binnenkort alle belangrijke informatie omtrent onze evenementen

zaterdag 30 maart
Van Werven ONK Quad & Sidecar Masters

Maandag 1 april
Dutch Masters of Motocross

Wij hopen u allemaal te kunnen begroeten op circuit de Bargen!

• Hits: 42

Paasweekend 2024

Op deze pagina vindt u binnenkort alle informatie over Van Werven ONK Quad en Sidecar Masters en de Dutch Masters of Motocross

Terwijl de meeste teams en rijders hun toevlucht hebben gezocht naar warmere oorden, wordt er in een fris Oldebroek hard gewerkt om het circuit te prepareren voor de Van Werven ONK Quad en Sidecar Masters en de Dutch Masters of Motocross op zaterdag 30 maart en maandag 1 april.

De sfeer onder de vrijwilligers is goed, er wordt gelachen en hard gewerkt. Verspreid over het circuit zijn overal groepjes mensen bezig. Met een eigen cateringsteam, ook bestaande uit vrijwilligers, wordt ook voor de inwendige mens gezorgd. Hier zijn jong en oud actief met hun passie.

Grote aanpassingen aan het circuit worden dit jaar niet doorgevoerd. Wel wordt de indeling van het paddock anders ten opzichte van vorig jaar.

Nog enkele weken te gaan tot de internationale motocrosstop weer afreist naar circuit de Bargen.  Iedereen hier kijkt er enorm naar uit.

Het aftellen is begonnen!

• Hits: 232

WELKOM

Welkom op de website van Stichting Circuit Oldebroek. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het publiceren van het allerlaatste nieuws

Kalender 2024

Zaterdag 30 maart: Van Werven ONK Quad & Sidecar Masters
Maandag 1 april: Dutch Masters of Motocross

Livestream vanaf ons circuit, klik HIER

Nagenieten van de wedstrijden van vorig jaar? Klik HIER

• Hits: 56044

Van Werven ONK Sidecars 10 april

Klik HIER voor de livestream

TIJDSCHEMA KLIK HIER
AANVULLEND REGLEMENT KLIK HIER
DEELNEMERSLIJSTEN KLIK HIER
GROEPSINDELING NK QUADS KLIK HIER
GROEPSINDELING ONK & NK SIDECARS KLIK HIER

Entree:
Volwassenen     € 20,-
13-17 jaar        € 10,-
-12 jaar            gratis

Openingstijden secretariaat/paddock/camping
Zondag 9 april 16:00 uur - 22:00 uur
Maandag 10 april vanaf 07:00 uur

Overnachten: 10 Euro per voertuig

Persaccreditaties:
Voor aanvraag persaccreditaties verzoeken wij u een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Een aanvraag is niet automatisch een bevestiging. Indien uw aanvraag akkoord wordt bevonden ontvangt u de week voor het evenement een officiële uitnodiging van ons

• Hits: 3419

18 april, Dutch Masters of Motocross

Maandag 18 april, Tweede Paasdag, organiseert Stichting Circuit Oldebroek de tweede ronde van de Dutch Masters of Motocross competitie. 's Werelds beste motocrossers reizen af naar circuit de Bargen!

Informatie publiek: ER VINDT GEEN ONLINE KAARTVERKOOP PLAATS, ALLEEN VERKOOP AAN DE KASSA'S BIJ HET CIRCUIT

Entree prijzen Dutch Masters of Motocross 18 april:
-  t/m 12 jaar gratis
-  13 t/m 17 jaar € 10,-