Belangrijke informatie KNMV ONK Motocross Oldebroek

Beste motocrossliefhebber,

De wereld is nog altijd in de ban van het Corona virus en de gevolgen zijn voor iedereen merkbaar. In onzekere tijden waarin veel evenementen werden afgelast en nog steeds afgelast worden kijkt Stichting Circuit Oldebroek uit naar zaterdag 26 september. Op die dag wordt op Circuit de Bargen een KNMV ONK Motocross georganiseerd.
Na de afgelasting van de Dutch Masters of Motocross heeft Stichting Circuit Oldebroek de mogelijkheden bekeken om toch nog een evenement te kunnen organiseren. Het bestuur is trots en verheugd dat er dit jaar toch nog een cross wordt gereden op ‘t Loo en de vrijwilligers zijn reeds begonnen met de opbouw van het circuit. Dit alles was niet mogelijk geweest zonder de onvoorwaardelijke steun van onze sponsoren.

Het zal echter geen “normale” cross worden dit jaar.  Door de maatregelen en opgelegde richtlijnen kan er helaas GEEN publiek worden toegelaten.
Rijders en begeleiders dienen zich online in te schrijven via onderstaande link. Vul alle velden volledig in, ook de namen van begeleiders die aanwezig zullen zijn in Oldebroek.

LET OP, INSCHRIJVING SLUIT MAANDAG 21 SEPTEMBER!  INSCHRIJVEN OP DE DAG ZELF IS NIET MOGELIJK

Wij verzoeken rijders en begeleiders vriendelijk, doch dringend om het KNMV Corona protocol strikt na te leven. Ook het opvolgen van alle richtlijnen welke zijn opgesteld door het RIVM is absolute noodzaak om er een geslaagd evenement van te maken. Het Corona protocol van de KNMV is in onderstaand link te bekijken

Wij rekenen op jullie medewerking zodat wij er met ons allen een mooie motorsportdag van kunnen maken!

Tot zaterdag 26 september op Circuit de Bargen in ‘t Loo Oldebroek!

OVERNACHTEN