Van Werven Dutch Grand Prix Sidecars Oldebroek!

U leest het goed! Degene die het nieuws rond Stichting Circuit Oldebroek op de voet volgt is het vast al opgevallen. Diverse hoofdsponsoren, maar de naam van de firma van Werven, die Stichting Circuit Oldebroek al sinds de oprichting steunt, is nog niet vermeld.

De Grand Prix, welke zaterdag 20 en maandag 22 april wordt verreden op circuit “de Bargen” zal worden omgedoopt tot de “Van Werven Dutch Grand Prix Sidecars”. Het is voor het eerst dat Stichting Circuit Oldebroek een commerciële naam aan het evenement hangt. “Wat van Werven voor onze club betekend is ongekend. Niets is te gek, we hoeven maar te bellen en alles wordt geregeld. Door de bedrijfsnaam aan het evenement te koppelen willen wij het belang en onze waardering naar van Werven aan de motorsportliefhebbers laten zien” aldus voorzitter Henri Bekenkamp.

De kerstvakantie zal door de vrijwilligers nuttig worden besteed. Zij gaan al aan de slag op en rond het circuit. Onlangs was oud GP-rijder Wilfred van Werven te gast en aan de hand van zijn tips en visie zal de baan zo worden aangepast zodat de zijspanteams zo goed mogelijk rond kunnen rijden, waardoor het publiek mooiere wedstrijden te zien gaat krijgen.