Kaartverkoop RadioNL XXL Feest van start!

Muziekliefhebbers opgelet! Woensdag 28 februari start de kaartverkoop voor het RadioNL XXL Feest, welke zaterdagavond 31 maart georganiseerd wordt door Cateringservice Jan de Vries in samenwerking met Radio NL en Stichting Circuit Oldebroek.

Op het podium verschijnen onder andere Wesley Klein, Frank van Etten, Ronnie Ruysdael, Alfred Voogd en Duo Doublon. Tussen al deze artiesten door zullen nog enkele artiesten een optreden verzorgen en alsof dat nog niet genoeg is gaan de DJ’s van RadioNL er voor zorgen dat het een onvergetelijke avond wordt! Kortom, een bomvol programma, waar je niks van mag missen! De feesttent aan de Vreeweg in ’t Loo Oldebroek zal vanaf 20:30 uur geopend zijn.

De voorverkoop adressen zijn:

Snacksalon het Middelpunt
Zuiderzeestraatweg 587, Wezep

Zuiderzeecafé
Zuiderzeestraatweg 143, Oldebroek

Bouwmarkt de Meule
Oostendorperstraatweg 92, Oosterwolde

Daarnaast is het mogelijk om je kaarten op Circuit “de Bargen” te kopen. Dit kan alleen op elke maandagavond en op zaterdagen.
Kaarten in de voorverkoop kosten 10 euro per stuk, kaarten aan de kassa kosten 12,50 euro per stuk.