31 maart: Radio XXL Feest op zaterdagavond

Zaterdagavond 31 maart organiseert Stichting Circuit Oldebroek in samenwerking met Cateringservice Jan de Vries en RadioNL het “RadioNL XXL Feest”.Op het podium verschijnen onder andere Wesley Klein, Frank van Etten, Ronnie Ruysdael, Alfred Voogd en Duo Doublon.

Tussen al deze artiesten door zullen nog enkele artiesten een optreden verzorgen en alsof dat nog niet genoeg is gaan de DJ’s van RadioNL er voor zorgen dat het een onvergetelijke avond wordt! Kortom, een bomvol programma, waar je niks van mag missen! Ondanks eerdere berichten zal Jannes niet optreden deze avond. Wie Jannes wil zien kan donderdagavond 26 april terecht op het MTB Oranje Festijn in Oldebroek.

Behalve dit muziekfeest zal er ook volop gecrosst worden op zaterdag 31 maart en maandag 2 april. Zaterdag 31 maart is het de beurt aan de KNMV Jeugd en Cup rijders. Maandag 2 april staat bijna de complete wereldtop aan de start tijdens de Dutch Masters of Motocross. Spanning en spektakel gegarandeerd!!

Kaartverkoop RadioNL XXL Feest

Muziekliefhebbers opgelet! De kaartverkoop voor het RadioNL XXL Feest, welke zaterdagavond 31 maart georganiseerd wordt door Cateringservice Jan de Vries in samenwerking met Radio NL en Stichting Circuit Oldebroek, is van start gegaan! Op het podium verschijnen onder andere Wesley Klein, Frank van Etten, Ronnie Ruysdael, Alfred Voogd en Duo Doublon. Tussen al deze artiesten door zullen nog enkele artiesten een optreden verzorgen en alsof dat nog niet genoeg is gaan de DJ’s van RadioNL er voor zorgen dat het een onvergetelijke avond wordt! Kortom, een bomvol programma, waar je niks van mag missen!

Het RadioNL XXL Feest aan de Vreeweg in Oldebroek begint om 20:30 uur. Zorg dat je erbij bent! Het gaat een oergezellige avond worden met Nederlandstalige muziek!

De voorverkoop adressen zijn:

• Snacksalon het Middelpunt
    Zuiderzeestraatweg 587, Wezep
  • Zuiderzeecafé
    Zuiderzeestraatweg 143, Oldebroek
  • Bouwmarkt de Meule
    Oostendorperstraatweg 92, Oosterwolde

Daarnaast is het mogelijk om je kaarten op Circuit “de Bargen” te kopen. Dit kan alleen op elke maandagavond en op zaterdagen. Kaarten in de voorverkoop kosten 10 euro per stuk, kaarten aan de kassa kosten 12,50 euro per stuk.