31 maart: KNMV Jeugd Solo Motocross en Cup

Zaterdag 31 maart is een datum die voor de KNMV Jeugd Solo Motocross en KNMV Cup rijders al maandenlang omcirkeld staat in de agenda. Op deze dag gaat het seizoen officieel van start! Wie vertrekken er met de rode plaat uit Oldebroek?

Aan de start verschijnen de 50cc, 65cc kleine wielen, 65cc hoge wielen, 85cc kleine wielen, de 250cc cup en de 500cc cup. Wie weet rijdt er in één van de jeugdklassen wel een toekomstige wereldkampioen. De jeugdige rijders zijn bloedfanatiek en zullen strijden om elke punt voor het kampioenschap. In de 65cc kleine wielen klasse zien we regionale favoriet Dani Heitink aan de start verschijnen. Naast Dani gaan er nog meer regionale rijders van start.

Entree:
Vanaf 12 jaar: 5 euro
Tot en met 11 jaar: Gratis

Openingstijden secretariaat:
Vrijdag 30 maart van 12:00 uur tot 22:00 uur
Zaterdag 31 maart van 06:30 uur tot 16:00 uur

U heeft de mogelijkheid om te overnachten op de paddock of camping. Stroom en sanitaire voorzieningen zijn aanwezig!
De kosten voor het overnachten bedragen 10 euro per voertuig (te voldoen bij het secretariaat).

PIN beschikbaar

De deelnemerslijsten zijn kort voor het evenement op deze site te vinden.