Nieuws clubklasse 2020

Beste deelnemers,

Er heeft een loting plaatsgevonden omdat het aantal inschrijvingen vele malen hoger was dan het aantal rijders dat wij maximaal konden toelaten. De deelnemerslijst is hieronder te downloaden. Zorg er ook voor dat je het document in de bijlage thuis uitprint en ingevuld meeneemt naar het secretariaat.

Nog enkele mededelingen voor de deelnemers van de clubklasse:

*Het inschrijfgeld (30 euro) kunt u contant betalen wanneer u zich aanmeldt bij het secretariaat.

* Bijgevoegd PDF formulier volledig invullen en inleveren bij het secretariaat wanneer u zich aanmeldt (verplicht i.v.m. verzekeringen)

* S.v.p. eigen transponder gebruiken bij deelname, bij ons is geen transponder te huur.

* Rijnummer zoals vermeldt op de lijst ook aanhouden , indien nodig uw huidige rijnummer aanpassen!

*Zaterdagmorgen voor 09:00 melden bij het wedstrijdsecretariaat met uw KNMV licentiepas 2020. (verplicht, dus niet vergeten mee te nemen, geen geldige pas geen deelname).

* Vrijdag 10 april vanaf 12:00 tot 22:00 kunt u zich ook inschrijven , overnachten is mogelijk ( €10,- per nacht per voertuig)

Deelnemers van de clubklasse krijgen tzt een officieel deelname bevestiging via de mail.

Clubklasse deelnemerslijst

Huisregels SCO

• Hits: 3213

Locatie Vreecircuit
Vreeweg 67a
8095 PK Oldebroek
The Netherlands

Postadres:
Vierschotenweg 46b
8095 PR Oldebroek

Blijf op de hoogte

Wij zijn actief op social media. Wilt u op de hoogte blijven van onze activiteiten? Blijf dan de website in de gaten houden of abonneer u op onze social media kanalen.

Like ons op Facebook

Alle rechten voorbehouden | Foto's (tenzij anders vermeld): Albert Schreuder | Copyright © 2018 Stichting Circuit Oldebroek

website aangeboden door:

Woosh Webdesign