Stichting Circuit Oldebroek

Email: info@stichtingcircuitoldebroek.nl

Secretariaat

Het Secretariaat van Stichting Circuit Oldebroek is te bereiken via het e-mail adres secretariaat@stichtingcircuitoldebroek.nl

Sponsoren
Ook wij als Stichting Circuit Oldebroek kunnen geen evenement organiseren zonder sponsoren. Wilt u meer informatie over de sponsormogelijkheden of over onze businessclub, stuur dan een e-mail naar: voorzitter@stichtingcircuitoldebroek.nl en dat ter attentie van
Henri Bekenkamp (Voorzitter).
Persoonlijk word er dan contact met u opgenomen om het één en ander te bespreken.
Een extra service de we bieden voor onze businessclubleden en onze hoofdsponsoren is dat ze het gehele jaar vermeld staan op onze site.

Pers
Voor informatie met betrekking tot perszaken kunt u contact opnemen met WillemJan van Werven via het mailadres pers@stichtingcircuitoldebroek.nl

Vrijwilligers.

Zonder alle vrijwilligers zou het niet mogelijk zijn om zulke mooi evenementen te organiseren. Maar het opbouwen en het afbreken van ons circuit kost veel inspanning, gelukkig kunnen we bouwen op een vaste groep vrijwilligers die altijd paraat staat. Mocht jij nu ook willen helpen tijdens ons evenement of het opbouwen van ons circuit dan kun je contact opnemen door een mail te sturen naar: circuit@stichtingcircuitoldebroek.nl Klaas Salverda is Hoofd Circuit

Dus draag je de motorsport in Oldebroek een warm hart toe kom ons dan helpen.